Det var lääääää......

ääänge sen jag skrev ett inlägg sist.
Men jag har verkligen inte haft ork eller lust att skriva.Har suttit med siadn framför mig men sen bara klickat ner den för att jag verkligen inte haft lust!
Så kan det va ibland....

Ja...har det hänt nåt sen sist tro?Dagarna är sig lika som vanligt så jag tror iinte det hänt så mkt.
Vi har haft fest.Fast det var ju ganska lugnt.Blev en väldigt tidig kväll för mig.Somnade klockan nio eller nåt.Va verkligen på lyset så man kan väl säga att jag bangade klockan nio.Va ju uppe tidigt på morgonen och jobbade och så blev det en och en annan jäger som jag verkligen inte tål.Varför tror man att man tål allt så fort man blir lite rund under fötterna...eller är det bara jag som tror det....och så får jag för mig att jag tycker om att röka så jag ska alltid ta en cigg eller två FAST jag inte klarar av nikotin.Man är bra konstig eller hur?

Ja så dagen efter mådde jag ju inte särskilt bra.Vaknade vid nio och trodde jag skulle dö.Kändes verkligen som det.Tog en dusch och höll på att spy i duschen.Skakade och hackade tänder...världens fylle frossa.Gick och la mig igen typ dyngsur...vaknade två timmar senare...fortfarande dålig...somnade om och vid kvart över ett gick vi upp.
Aldrig mer!!!!!!!

Tänk att snart har halva november gått.Helt sjukt juh!Inte långt till julafton :)
Gud va jag älskar julen.Har fixat en tomte till jul.Det blir en i längan som ska klä ut sig.Han ville gärna va det så.
Han är 1,90 och har mörk och rosslig röst precis som tomten! Tror att Molly kommer bli rädd medans Melwin bara kommer stå och gapa och kolla :) Gullungarna!

Snart är det ju oxå premiär för NEW MOON!!!!!Wiho!!!

Har fixat biljetter till den 20.Men hade velat gå den 19 då de har Twilight kväll.De visar först Twilight sen new moon.Skulle vart skoj å gå då men det fanns inga platser.

Idag kommer Marie över på en fika.Sist vi sågs va i Mars!Som sagt tiden går alldeles för fort!

Just ja...hade världens sjukaste dröm.Drömmde om världens hemskaste Kissie som var hemma hos oss.
Och Kotte va otrogen med henne!Haha...tänk va drömmar kan va konstiga!

Här kommer lite bilder!!
Molly sover gott i soffan
Tokfian Molly med en väska på huvet
Jag...och Molly i famnen
Sover gott i mammas famn
Molly och jag


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad söt hon är :) Ja du med för den delen ;)



Längtar också till julen :) Så mysigt ju!

2009-11-12 @ 11:52:26
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0