Bus bus!!

Har vart hos lillesyster ikväll.Hon hade bakat bullar så hon bjöd över mig och Molly för att smaka :)
Och de var alldeles underbart goda!!Fan det är så fusk.Hon är super duktig på att göra både paj och bullar!!Måste ta och baka lite bullar ja med så jag vet om jag är oxå är bra på bullar ;P

Molly och Melwin lekte som galningar.När de skulle titta på Teletubbies blev Melwin så i extas att han gjorde världens vålt ner från soffan och slog i panna mitt på ett blåmärke och bet sig i läppen.Fy va han skrämde mig!!!Det såg så otäckt ut!Han är en riktig olyckskorp....mosters lilla skatt!Underbara unge!
Men snacka om att de busar och stökar....Melwins lekrum hade blivit anfallen av en orkan såg det ut som!

Va ner på stan en sväng oxå...men jag var alldeles på för dåligt humör för å klippa mig.Och när jag provade kläder såg jag bara så otroligt fet ut!!Måste ut och springa lite....för när jag fick syn på rumpan i provhytts spegeln trodde jag det var en flodhäst som stog där!Fy va stor den har blivit.Det är väl där alla chipsen satt sig!Näää fy va groteskt stor den blivit!!

Får åka ner på stan på måndag å klippa mig istället.Kanske känner mig på bättre humör då!
Molly fick iaf nya gummistövlar och ett par höst skor.Hennes absoluta favoriter fanns på båda skorna.Stövlarna var det troll på och kängorna va pippi kängor så hon va super glad!

Näää  nu e det sovdags....ska upp tidigt imorrn å gå en sväng i det mysiga morgonkyliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0