Tisdag....

Jag har verkligen inte vart på humör å blogga!Har bara vart så trött.
Min hals har jag fortfarande ont i.Speciellt på kvällen...då kan jag knappt svälja.Kan man inte få bli bra nån gång?!

Ikväll ska jag jobba på Kyrkbacks gården.Va nog ett år sen sist tror jag.Tänk att jag jobbat extra där i 5 år!!Började september 04.Trivs otroligt bra där!Får se om de behöver en massa hjälp.På onsdag är det min sista schemalagda dag på hotellet.
Ska ner på torsdag och skriva in mig på arbetsförmedlingen igen så att jag kan börja stämpla igen.Och så måste jag till VUC för att kolla när kursen jag tänkte gå startar..
Skulle behöva titta in hos nån frisör också.Har inte klippt mig på 7 månader så det bötrjar bli dags nu :)
Och så tänkte jag färga håret.Blir nog mörkbrunt tror jag.Har färgat håret svart i flera år men nu så tänkt jag på ngt nytt.

Har en något dryg katt här vid datorn.Gosig som tusan men jag är inte alls på humör för gos just nu!Typiskt!!
Tar ner henne från databordet och hon hoppar upp igen.

Va nere på stan en kortis i lördags och skulle kolla om det fanns nå fint å köpa.Men det blev bara till Molly som vanligt.Hon behöver ju verkligen inget nytt.Men jag hittade iaf en jacka och det behövde hon.

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag plocka lite här hemma.

Mmmm...va gott med sand

Trött

Här disskuteras det för fullt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0