Long time......

....sen sist.
Nästan 4 månader sen.Men jag har verkligen svårt för att skriva ibland.
Och nu har det hänt en massa så då blir det för mycket att skriva om istället så då orkar jag inte!

En hel sommar har gått och hösten är på intåg.Mysigt tycker jag.Konstigt det där...
När hösten väl har kommit och man är i typ november (årets tråkigaste månad enligt mig) då längtar man till vintern med snö och kalla soliga dagar...sen kommer man till februari...ja då längtar man till våren...o.s.v o.s.v..

Men nu har man något extra roligt och se fram emot juh!
I januari kommer det ju en liten bebis till oss.Ska bli så mysigt att få en liten bebis igen.
Och lillesyrran ska också ha en så då är jag mammaledig med henne :)

Den lill* är beräknad till den 1 januari...gör inget om jag går över nån dag eller två.

Den här graviditeten har vart gräslig.Har kräkts och mått riktigt pyton.Nu när illamåendet är över har jag istället ont lite varstans. Men har ju "bara" 17 veckor kvar så det är baera och bita ihop.

Och Molly växer så de knakar och pratar och trotsar på.Nu är hon ärre än någonsin men jag hoppas det går över snart.Skriker och slåss om hon inte får som hon vill.Men det gäller och vara bestämd och visa att det minsann inte är hon som bestämmer här hemma.
Självklart har hon sina mysiga stunder också men det är oftast bara på morgonen och kvällen när hon är trött och gosig :)

I sommar har vi inte gjort så mkt.Jag jobbade i 4 veckor sen åkte vi på kryssning och till High Chaparral.
Så mkt mer har vi inte gjort.HAr faktiskt vart en kass sommar om jag tänker efter.Vädret var mega fint i några veckor men det var ju självklart när jag jobbade....och då avr det nästan FÖR varmt.Nästan 35 grader!
Och jag som inte klarar av för hög värme trodde jag skulle döö!

Körkortet går så där.HAr inte haft nå lektioner i sommar men nu så har jag bokat in 5 st så nu jäklar ska jag ta det där kortet!!Bara 4 månder kvar till bebisen kommer ju så då måste jag ju ha det!

Neneh nu ska jag ta och hänga lite tvätt. Bjuder på lite kort så länge :)
På high chaparall
Som cowboy
Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0