En egen liten Emil....

Ja nog har vi det allt.Våran bus unge.Förra veckan var verkligen kaotisk!Tror hon gjorde hyss varje dag.
Hon åt bl.a fiskmat och målade hallgolvet och sig själv med rött nagellack!
Man kan inte göra nåt annat än och skratta i såna situationer.Iaf inte jag.
Men det gick bra och ta bort nagellacket iaf.Efter ett långt bad och en disksvamp gick det mesta bort.
Hallgolvet tar jag när jag orkar.Känns som att det inte kommer gå lika lätt.

Och så va man själv klanatig förra veckan.Rengjorde akvariumet förra onsdagen och vad tror ni hände?
Jo jag tappade skiten ner i badkaret.Och nu var det ju inte så att det var en meter ner till badkaret utan höll i det i ena sidan ca 20 cmi luften (fattar ni hur jag menar?) och så gled det ur handen eftersom jag var blöt.

Åååååååh!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade väntat på att nåt sånt skulle hända.Men nu så har de ett mkt finare och bättre akvarium.Det är mkt större och så har det ett tillhörande bord att stå på också.Och att det håller renare längre är ju bra det med :)

På fredag ska jag ut med Marie på BMB.Ska bli riktigt skoj faktiskt!Måste bara ner på stan och hitta nåt snyggt att ta på mig.Har lite tips om vad man kan ha på sig men jag har med lillesyrran som smakråd :)
Och så måste jag köpa Pippi Långstrump lakan till Molly också eftersom jag har lovat henne det.
Kom överrens om att om hon sov i sin säng inatt skulle hon få pippi lakan.Hon sov visserligen inte hela natten men jag tror att om hon får vara med och byta lakan till sin säng så tycker hon nog att det blir mycket roligare att sova i den :)

Nähe nu ska jag käka lite lunch.Lite bilder kanske?

Mkt bättre mkt finare 

Fotomodell?

ME!

 


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Förstår precis hur du menar, känns så meningslöst att försöka kämpa mot det, man kommer ändå tillbaka! Haha

2010-02-10 @ 13:22:00
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0