Jag ska försöka bli bättre...

Ja på att blogga alltså.Jag måste bara få suget.Annars sitter man bara där med en blank sida framför sig och bara glor för att sen klicka ner sidan.(har gjort det den senaste tiden)
Men nu får vi väl se om det kanske lossnar.Har ju en himmla massa i huvet men kanske inte sånt man vill dela med sig till resten.Man vill väl inte bli för privat.

Men vad ska man blogga om för att få många läsare om man nu skulle vilja ha det?Jag är skit kass på mode trots att jag älskar det. Och inredning som jag också älskar.Kan liksom inte komma med en massa tips utan det kommer av sig själv när jag väl ska göra nåt.
Det får väl bli om mitt tråkiga liv som är väldigt tråkigt just nu.Går hemma om dagarna och längtar efter våren och sommaren.Ibland får man nåt infall så man börjar rensa ngn garderob och sorterar handdukar efter färg.(jag är iaf inte lika mkt perfektionist som Monica i Vänner,men nästan!)
Eller så mår man bara bajs av att gå hemma så man bara vill bädda sig ner under täcket och inte vakna förrän nåt skoj händer!
Men jag måste ta tag i det där med körkortet.Behöver bara ta tummen ur röven och ringa ett samtal så jag vet när jag ska börja.Det är jag i ett nötskal!

Jag har iaf nåt skoj och se fram emot.Vi ska till Gran Canaria den 24 Mars!!Fast det är ju en evighet kvar känns det som.Men om februari går lika fort som januari så är det snart Mars.Denna månad är det ju bara 28 dagar så det lär ju gå fort.

Sen måste jag ju boka tid för tatuering.Har några på lager som ska göras.
Först Molly tatueringen och sen en text ur en Michael Jackson låt.Och så måste jag ju tatuera över den fula tribalen jag har på ankeln.Den är ju såååå 2000.Har hört att det är ganska svårt att göra en cover-up men om man ger tatueraren frihand så tror jag att det blir lättare.Den är ju riktigt ful.Mina andra tre tycker jag däremot om väldigt mkt.Brorsan har ju ritat två av dem.Det är mina favoriter.Fast fjärilen älskar jag ju med.Det var min allra första.Tänk att det är 9 år sen i år som jag gjorde den.Tiden går bra fort när man blir gammal.
Fatta att jag fyller 30 nästa år.Känner mig som 22.Och inte ser jag ut att vara 30 snart heller!
Jaja man ska va glad så länge det varar.Jag kanske ser 10 år äldre ut när jag är 40!

På väg till pulkabacken.

Mammas prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0