BM-besök

Igår va jag till barnmorskan igen.Allt såg jätte bra ut och denna gång hade magen lugnat ner sig iaf.Bara 2cm hade den växt sen sist.Så SF-måttet ligger på 30 nu.HJ-ljudet låg på 145-150.Så om man ska gå efter det om man ska gissa kön är det en liten dam däri.Millis var också där igår och hennes hj.ljud låg på samma och hon väntar ju en liten tjej :)
Visst skulle det vara skoj med en liten pöjk så man har en av varje men om det blev en tjej skulle ju den och millis lilla ha så skoj med varann.Bara 7 veckors mellanrum på dem ju.Och så har man en massa tjejkläder och skor så man inte behöver köpa allt sånt nytt som syster behöver göra.Men om det blir en pöjk kan vi ju bara byta kläder med varann :)

I helgen blir det halloweenfest här och det ska bli riktigt trevligt.Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till.Vill gärna vara ngt riktigt "läskigt" men det är så svårt och hitta kläder när man är gravid.
Får väl bli en tråkig häxa fast jag egentligen inte vill vara det.Ska iaf ut till Toys r us imorrn och kolla så vi får väl se om jag hittar nåt där.

Det kommer bli en stressig helg.På fredag ska jag hem till Millis för då kommer mormor över.Hon fyller 80 år på fredag.Och så ska vi hinna åka iväg och handla grejer till festen och senare ska Molly och jag ut och "pigga" godis som Molly säger, med Åsa och Lily.
Sen på lördag ska vi till Arboga och fira mormor där.Ska vara där klockan ett och så vill jag gärna vara hemma till klockan fem och fixa inför festen.Kotte är iofs hemma och "pyntar" men man vill ju ändå vara hemma i god tid och fixa ändå...jaja det blir nog bra.

Lite bilder kanske?



Magen nu.Vecka 31 (30+4)



Samma vecka fast med Molly :)


Skoj och jämföra hur magen såg ut med Molly och hur den ser ut nu :)
Den är nog ganska mkt den samma.....tur att man inte fått några gristningar.....hoppas att de inte kommer senare heller!



En nyvaken Molly.Mammas underbara älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0