Måndag...

Och så var det måndag igen.Idag kommer kära Sara förbi och hälsar på!Ska bli riktigt trevligt.Var så länge sen vi sågs sist att jag inte ens minns när det var...

Idag när jag lämnade Molly skulle dem ut på en överraskningsutflykt.Skojsigt.
Och Molly har ju en kompis på dagis som heter Ella  och när vi hade vart och hämtat en väst ville Ella hålla henne i handen när dem skulle iväg och det var så gulligt och se.Hand i hand och pratade för fullt med varann...roligt att hon har kommit in i den åldern då hon börjar leka på riktigt med kompisar och så.

För två veckor sedan togs det kort på dagis och förra veckan fick vi korten.Ojojoj så fin hon blev vår lilla älskling.Hon har ju blivit så stor!Tänk om två månader blir hon hela 3 år!
Ska försöka sluta med nappen....eller iaf att ha på dagen.Igår gick det jätte bra och hon frågade efter den bara en gång.Annars blir det att lämna nappen till tomten som brukar stå på torget vid första advent.
Tror det skulle kunna funka.

Helgen som var gjordes det inte mkt.Vi bjöd över våra mammor i fredags på tre rätters middag och det blev riktigt gott!Förrätt löksoppa varmrätt oxfilé tournedos med pressad potatis och roquefortsås och till efterrätt glass med varma bär.Älskar mögelost men man får ju tyvärr inte äta det när man är gravid men uppvärmd går ju iaf så jag åt en massa ost.Fast en liten bit mögelost på en bit kex tror jag inte är så farligt.Tog faktiskt mig en liten bit...fast det är inte samma sak om man inte kan dricka vin till.
Oj va jag ska vräka i mig sen när bebis kommit!

Här kommer lite bilder!



En liten surpuppa som inte ville bli fotograferad.



En sur liten tjej innan vi gick på promenad.



Molly och mamma matar fåglar och ekorrar vid stenen.



En glad tjej i skogen!

Nu ska jag ta och bädda lite sängar innan Sara kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0