Tiden går fort!

Ja som sagt går tiden fort.....alldeles FÖR fort.Man hinner liksom inte riktigt med!
Halva oktober har redan gått!Och imorrn är det bara 11 veckor kvar till bebisen kommer och idag är det bara 10 veckor kvar till jul!!

December kommer gå rekord fort då vi har en massa födelsedagar och julafton att fira.
Men det är ju ganska skönt att det går fort för då kommer vi närmre och närme bebis.
Fast jag är helt säker på att den kommer tidigare än beräknat.
Kommer säkert mellan Mollys födelsedag och julafton...typ den 22 eller också så kommer bebis på juldagen eller nåt.Nä fy....bäst skulle vara och gå över ngn dag eller två.

Det är nog en stor bebis jag har i magen.
Sist jag var hos barnmorskan hade magen växt hela 7 cm på 4 veckor!!Helt sjukt.
Sf-måttet låg på 21cm i september och hj-ljudet på 145.
Förra veckan (den 5 okt) låg SF-måttet på 28 cm och hj-ljudet på 135.
Hj-ljudet är väldigt likt som jag hade med Molly.
Första gången vi lyssnade låg hj-ljudet på 135 och andra gången på 145.
Jag är ganska så säker på att det är en liten tjej i magen denna gång också.
Jag känner mig precis som med Molly och ser precis ut som med Molly.Har bara fått mage.
Men kommer nog gå upp mer i vikt denna gång.Har redan gått upp 9 kg och då har jag 2,5 månad kvar.

Men lillesyster därimot är helt annorlunda mot när hon fick sin Melwin.Nu är hon mkt rundare.
Men denna gång väntar hon ju en liten Julia!! :)
Så skoj att de får en av varje!!

Lite bilder på magen med Molly och med bebis nummer två :)



Det här är i vecka 29 (28+0) med Molly



Och det här är med bebis nummer två i vecka 29 (28+4)

Rejält mkt större denna gång!Hur stor kommer jag bli egentligen!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0